Dažniausiai užduodami klausimai

Ar galiu nusipirkti dvi tos pačios rūšies prekes?

Taip. Galite ne tik dvi, bet ir daugiau: įveskite į langelį (pagal nutylėjimą būną įvestas skaičius 1) pageidaujamą kiekį ir spauskite mygtuką „Į KREPŠELĮ“. Sistema informuos Jus apie sėkmingą krepšelio papildymą Jūsų norimu kiekiu arba pateiks klaidos pranešimą, prašantį pasirinkti tinkamą kiekį.

Ar galiu atsiskaityti už prekes jas atsiimant iš paštininko / kurjerio?

Deja, mūsų parduotuvėje galioja tik išankstinis apmokėjimo būdas. Tai reiškia kad, tik jums atlikus apmokėjimą ir mums gavus patvirtinimą apie jį, prekės yra pakuojamos ir išsiunčiamos. Daugiau apie atsiskaitymo būdus skaitykite skiltyje „Atsiskaitymo būdai“.

Ar galima jūsų elektroninėje parduotuvėje prekes pirkti prekes įmonės vardu?

Žinoma galima. Paspaudus mygtuką „Pirkti“, jums atsirasti užsakymo forma, kuri yra padalinta į du stulpelius - fiziniams asmenims ir įmonėms. 

Ar galiu pirkti išsimokėtinai?

Žinoma, nuo 50€ prekes išsimokėtinai galite pirkti „General Finansing“ pagalba. Užpildę prekės užsakymo formą, pasirinkę pristatymo būdą, pasirinkite „general finansing“ apmokėjimo būdą ir patvirtinkite užsakymą. Automatiškai atsidursite „General Finansing“ sistemoje, kur galėsite užpildyti visus reikiamus dokumentus. 

Ar galiu apsipirkti tiesiog užėjus į Muvio.lt parduotuvę?

Visada jūsų laukiame mūsų salonuose Vilniuje. 

  • Sėlių g. 10 (Žvėryne).
  • Ulonų g. 5 (Šiaurės miestelis)

Užsukite darbo dienomis:

  • I - IV 9:00 - 18:00 (13:00 - 14:00 pietaujame).
  • V 9:00 - 17:00 (13:00 - 14:00 pietaujame).

Ar skiriasi kainos perkant vietoje arba elektroninėje parduotuvėje?

Taip, rezervuojant prekes iš anksto arba už prekes atsiskaitant Sėlių g. 10 ar Ulonų g. 5 esančioje parduotuvėje yra taikomas 0.99 € administracinis mokestis. Mokestis yra taikomas bendram užsakymui, bet ne atskirai prekei.

Ar galiu prekes rezervuoti internetu, o susimokėti atvykus į jūsų parduotuvę?

Taip, galite, tačiau rezervacija galioja tik dvi darbo dienas nuo užsakymo atlikimo. Jei per dvi darbo dienas prekės nėra atsiimamos, jos grįžta į sandėlį, o užsakymas yra anuliuojamas. 

Po rezervacijos atsiskaitant už prekes Sėlių g. 10 esančioje parduotuvėje yra taikomas 0.99 € administracinis mokestis.

Kodėl prekes siunčiate registruotu pirmenybiniu pašto siuntiniu, o ne paprastu?

Registruoto siuntinio pranašumai prieš paprastą, neregistratuotą yra akivaizdūs:
1. Greitas pristatymas, t.y. per 1-3 darbo dienas. (Paprasto nepirmenybinio siuntinio pristatymas užtrunka gerokai ilgiau).
2. Galimybė stebėti kur siuntinys šiuo metu yra.
3. Saugumas - siunta įteikiama adresatui arba, kurjeriui neradus gavėjo nurodytu adresu, siunta paliekama atsiimti artimiausiame pašte.
Todėl mes visada siunčiame prekes tik registruotu pirmenybiniu siuntiniu.

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Kreipkitės el. paštu info@iphonedalys.lt ir mes pasistengsime atsakyti į visus jums rūpimus klausimus.

Ar galima sumokėti už prekę vienam asmeniui, o prekę pristatyti kitam?

Taip, tačiau nepamirškite nurodyti "Gavėjo informacija" būtent to žmogaus, kuriam turi būti skirta prekė, nes pristatydami prekes atsižvelgiame būtent į šį adresą.

Ar galiu grąžinti prekę?

Taip. Plačiau apie grąžinimo politiką galite perskaityti paspaudę "Prekių grąžinimas".

Per kiek laiko pristatote prekes?

Per 1 - 2 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo. Tačiau dažniausiai prekės pirkėjus pasiekia jau kitą dieną (pirmąją dieną pristatomų siuntų - 75%, antrąją dieną - 25%). Plačiau apie prekių pristatymą galite perskaityti paspaudę "Pristatymas".

Ar saugu pirkti Mūsų el. parduotuvėse?

UAB PEISAS el. parduotuvėje pirkti yra saugu. Parduotuvė yra patikrinta, o atsiskaitymai už prekes vykdomi Lietuvoje pripažintos Mokejimai.lt ir Opay.lt sistemos pagalba.

Kokiais būdais galiu atsiskaityti už prekes?

Atsiskaityti už prekes galite visų Lietuvoje veikiančių bankų el. bankininkystės pagalba arba "Maxima" kasose, Lietuvos spaudos, Narvesen kioskuose. Daugiau apie atsiskaitymo būdus skaitykite skiltyje "Atsiskaitymo būdai".

Ką daryti, jeigu neradau prekės, kurios ieškojau?

Siūlome pasinaudoti paieškos laukeliu, įvedus į laukelį (esantį puslapio viršuje) raktinius žodžus ar žodį (pvz.: dėklas, plėvelė, USB laidas). Neradus, maloniai prašome kreiptis el. paštu info@muvio.lt

Ar galiu atsiimti prekes pats?

Žinoma. Pasirenkant prekės pristatymo būdą, paspauskite „Atsiėmimas parduotuvėje Sėlių g. 10 Vilnius“. Kai prekė bus paruošta atsiėmimui, mes jus informuosime elekroniniu laišku.